09 augusti 2007

Trött och spänd

Suck, jag var uppe alldeles för tidigt i dag. Eller, rättare sagt, jag kom i säng alldeles för sent i går. För vaknar tidigt, det gör jag ju alltid.

Men jag kände ett behov av att komma upp tidigt så jag kunde fixa allt innan resan. Jag har ju sånt kontrollbehov: allt måste vara fixat och klart. Annars funkar det liksom inte; annars kan jag inte slappna av. Jag önskar att jag var mer av att "det löser sig", vilket jag är på vissa områden, men inte så här när jag ska ut och resa. Dessutom fick jag bilen mycket senare än jag räknat med.

Så jag har lite dötid nu. Och den slår jag ihjäl genom att... ingenting. Sitter och slösurfar bara. Och ändå finns det så mycket jag hade kunnat göra...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida