06 augusti 2007

Efter en natt utan sömn

Jag var så trött i går kväll att jag gick och la mig en stund på kvällen och sov. När jag sen vaknade var jag helt groggy och borta, men ännu värre var att jag sen hade problem med att somna när jag verkligen gick och la mig, vid typ midnatt. Trots att jag även då var väldigt trött.

Och trots problem med att somna vaknade jag 07.20 i morsen. Inte pigg, men inte så trött att jag kunde somna om heller. Så jag gick upp, käkade frukost och kollade på Carolina KlüftGomorron Sverige. Jag gillar förresten Elisabet Höglund som intervjuare. Hon pratar så man hela tiden tror att hon ska prata bort sig, eller göra bort sig. Men hon lyckas alltid klara sig ur de mest labyrintliknande ordvrängningar. Även om det kan bli lite småfel här och där. Ibland verkar hennes frågor också väldigt styrande, men jag tror inte de är det, egentligen.

Men oj, nu trasslade jag in mig själv, det var ju inte meningen. Vad jag egentligen ville ha sagt var att jag är alldeles för trött i dag och vet inte vad jag ska hitta på. Ska jag gå och lägga mig i en park? Ta en promenad? Cykla en runda? För egentligen borde jag städa. Men det kan jag väl inte göra, min första, som det känns, "riktiga" semesterdag?

Etiketter: , , , ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Höglund är lovely.
Ha nu en vacker semester.
På återseende.

mån aug. 06, 02:14:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag älskade också Bettan men alltså.. var det inte alldeles FÖR förvirrat ibland!?

mån aug. 06, 04:41:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Städa inte. En park låter perfekt tycker jag! :)

tis aug. 07, 08:54:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida