03 augusti 2007

Stress och semester

I dag är sista dagen på min första semestervecka, en vecka som till största delen har präglats av Pride. Pride och alkohol. För jag har druckit en hel del öl den här veckan. Så i dag tar jag det lugnt, både från alkoholen och från Pride.

Men tillbaka till semestern. Förr om åren har jag i början av min semester känt att åh, vad skönt, fyra härliga veckors ledighet. I år har jag tänkt: jäklar, bara fyra veckors semester. Vad säger det om mig, mitt jobb, stress, min framtid? Eller säger det ingenting...?

Nåja. Jag har tre veckor framför mig. Jag hoppas jag hinner varva ner ordentligt. För det behöver jag. Hittills har jag tänkt alldeles för mycket på jobbet.

Och i morgon blir det Pride igen. Om jag ska gå i paraden vet jag inte än. Men helt omöjligt är det inte. Förra året stod jag ju bara och tittade på...

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida