31 juli 2007

Kalas stoppar resa?

Jag håller som bäst på att, fortfarande, fundera över vad jag ska göra med resten av min semester. Och funderar på om jag skulle resa till Göteborg helgen den 10-12 augusti. Det lät som en ganska bra idé, tyckte jag. Men sen fick jag höra av Oswald att det är Göteborgskalaset, eller det som finns nu i stället, den helgen.

Visst, man kan åka dit ändå, och försöka undvika de största folksamlingarna. Men hur kul är det? Och hur mycket Aronson är en stadsfestival, skulle ni gissa? Helt rätt: inte mycket.

Suck. Så jag får väl fundera vidare.

Etiketter: , , ,

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh, det där Göteborgskalaset (eller vad det nu heter) är bara skräp! Undvik! Men Malmö då? Det är ju trevligt!

tis juli 31, 10:38:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Det där kalaset är ju ingen riktig festival..!!! Bara skit! Håller med Honken, testa Malmö!

tis juli 31, 12:18:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Din rubrik var som tagen ur lokaltidningen. :)

tis juli 31, 12:26:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men Malmö? Jag var ju där i samband med min lundaresa för bara ett par veckor sedan...

Kim:
Tack. Det var meningen...

tis juli 31, 01:42:00 em  
Blogger Ponte sa...

Köpenhamn?

tis juli 31, 02:57:00 em  
Blogger Oswald sa...

Äsch, var inte så harig!
Testa Kulturkalaset.
Det är ju premiär i år (så hur kan ni andra dissa nåt som inte funnits innan? Det är inte så att ni bara hatar Göteborg rent allmänt?) och kanske är det PRECIS rätt grej för dig! :)

Annars har jag just haft väldigt kul åt at jag just kom på att jag har en egen Etikett hos dig. Det var spännande läsning. :)

ons aug. 01, 02:41:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Oswald. Ta det inte för personligt dock: alla jag länkar till får en egen etikett.

Och om jag nu hatade Göteborg, skulle jag väl inte fundera på att åka dit...?!

ons aug. 01, 08:29:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida