30 juli 2007

Patricia och fyrverkerier

Jodå, det blev Patricia i går. Och efter en något trevande inledning, fick jag till slut riktigt trevligt. Och några öl för mycket...

Jag träffade en kille som jag hånglade med, men sen dumpade han mig på ett nesligt sätt. Och sen dumpade jag en kille som jag dejtat några gånger, men som jag egentligen inte ville dumpa. Men det fanns nog inget alternativ, jag var ju inte intresserad. Inte på det sättet i alla fall. Vi får väl se om vi kan fortsätta att vara vänner, för det vill jag gärna.

I övrigt har jag jäkligt ont i huvudet i dag, så här på min första officiella semesterdag. Fast det kanske är okej...?

Såg ni förresten fyrverkerierna i går över Strömmen? Det var för att fira av Tall Ship Race. Men vilken besvikelse. Vilken oerhört fisigt fyrverkeri. Raketerna nådde knappt över trädtopparna. Larvigt.

Etiketter: , , ,

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Fyrvekerier är larviga överlag. Och inte det minsta bra för miljön.
Hmm... vem hånglade du med tro...

mån juli 30, 01:54:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men det måste du väl ha sett, Kimman? Eller hade du BARA ögon för Gringo i går...?

mån juli 30, 03:56:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida