03 augusti 2007

Mellankväll

Den här kvällen känns så störig, så onödig på nåt vis. Jag hade lika gärna kunnat vara utan den. Den är till ingen nytta, bara emellan två kvällar; schlagerkvällen och avslutningskvällen. Och jag sitter här och bara är för trött för någonting.

Fast jag har kollat lite på olika resmål för min fortsatta semester. Fan vad dyrt det är att resa till Amsterdam. Och en del flygbolag flyger ju inte direkt ens. Skandal. Ska man behöva mellanlanda i Köpenhamn? Eller, ännu värre, Paris?

Får se om det blir A-dam. Eller något annat. Det börjar bli dags att bestämma sig...

Etiketter: , , ,

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tjenna igen! Jag glömde att tacka för beskrivningen av site meter. Bara så du inte tror att jag är nån slags överklassnorrlänning =)

lör aug. 04, 01:09:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Anna. Just så hade jag kanske inte trott...

;-)

lör aug. 04, 07:49:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida