09 augusti 2007

Semesterresor

I går satt jag och beklagade mig över att jag inte hade några planer för semestern. Och att jag inte kunde bestämma mig för vad jag ville göra. Nu har jag helt plötsligt fullt upp:

I dag åker jag till västkusten, för några dagars vila och rekreation. Och festande. Det är the one and only Kim som tyckte att jag skulle komma ner, och vem kan motstå honom?!

Nästa helg är jag sen bjuden hem till killen från i lördags. Det kom oväntat, som flickan sa. Men det ska bli kul att se var vi står, både han och jag. Och att få träffa honom förstås. Han är alldeles för söt för att vi inte ska känna efter vad vi vill.

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Visst är han väl omöjlig att motstå den där Kim? :-)

tors aug. 09, 08:26:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag knäpper med fingrarna och ni kommer. I dubbel bemärkelse. I am such a hot master.

tors aug. 09, 09:39:00 fm  
Blogger eurofivestar sa...

Äsch! Jag som hade tänkt ta dig till Båten på söndag!

tors aug. 09, 10:29:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida