07 augusti 2007

Teve och livet

Kärleken, livet och allt är alldeles för komplicerat för mig. Jag orkar inte med det. Varför kan folk inte bara vara öppna och ärliga?

Fast vad jag egentligen ville blogga om var dagens DN-gala. Eller, rättare sagt, tv-sändningen. Jag såg lite från sändningen på Eurosport, men gick sen över till SVT. Och vilken skillnad! Vilken jäkla nivåskillnad. Jacob Hård är suverän, framför allt i jämförelse med dönickarna på Eurosport. Han har koll: på statistik, på löparna, på vad som händer runtomkring. På det mest helt enkelt. Nivåskillnad. Helt klart.

Och Erica Johansson är bra. Fast hennes roll förstår jag inte riktigt...

Etiketter: , , , ,

2 kommentarer:

Blogger eurofivestar sa...

Och det är bara ett år kvar till OS! Hurra! (Fast jag kommer då att titta på BBC förstås ;-) )

tis aug. 07, 10:47:00 em  
Blogger Aronson sa...

Förstås...

tis aug. 07, 10:55:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida