08 augusti 2007

Dagens 070808

DAGENS VILL HA: Killen från i lördags. Åtminstone på prov.
DAGENS KLÄDSEL: Sitter i ett par grön-svartrandiga kallingar, och även det är för varmt.
DAGENS DOFT: Nyduschad med nysvett.
DAGENS FRISYR: Börjar bli långhårig.
DAGENS HÄNDELSE: Var uppe halv sju och tvättade i morse.
DAGENS LÅT: Hmm. Gårdagens var i alla fall "Fröken Ur Sång" med Titti Sjöblom. Jag sjöng på den precis hela dagen.
DAGENS PLANER: Bestämma mig för hur jag ska spendera min semester.
DAGENS SAKNAD: Beslutsamhet.
DAGENS DUMMASTE: Att jag är så sent ute.
DAGENS SJUKA: Min hjärna.
DAGENS DROG: Vatten.
DAGENS ROLIGASTE: Återstår att se.
DAGENS KÖP: Biljetter?
DAGENS GODIS: Det är slut på det nu.
DAGENS BLÄ: Min jävla velighet.
DAGENS HUMÖR: Känner mig feg.
DAGENS ORD: Velighet.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida