10 augusti 2007

Borås by night

I går hade jag, om jag velat, kunnat få med en 18-åring hem. Men han kysste dåligt och smakade alldeles för mycket rök. Dessutom var jag inte speciellt kåt. Så jag avstod.

Nej, jag var inte på Connection, Torget eller ens Side Track. Jag var i stället på en ganska avslagen fest på RFSL Borås. Och det var helt klart en upplevelse. Och Kim och jag konstaterade att vi båda är lyckligt lottade som får bo i Stockholm...

I dag är jag något bakis, men tänkte göra Borås. Hur fort det kan tänkas gå vet jag inte, men något ska jag väl kunna hitta att göra.

Etiketter: , , ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men alltså 18? Inte ens jag är ju med folk som är 18...

fre aug. 10, 11:21:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag kan inte tro att han bara var 18.
Såg ut som 20.
:-D

fre aug. 10, 12:41:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag hade tänkt ge dig ett tips på vad man kan göra i Borås. Funderade och funderade men det enda jag kom fram till var att precis sådär har jag tänkt nästan varje dag i typ hela mitt liv, "Något ska jag väl kunna hitta att göra här i Borås". Men nej...

Borås är tragiskt på nått vis.

fre aug. 10, 05:10:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida