09 augusti 2007

Vägen västerut

Jag tar tillbaka allt jag sagt. Förra gången jag hyrde en bil fick jag en BMW. Den här gången, i samma prisklass, fick jag en Skoda. Och den var inte alls lika skön att köra. Den kändes mycket "lättare". Fast den hade ett klart bättre klimatsystem. Det var skönt nästan hela vägen...

Och så fick jag något ont i ryggen. Om det är bilens fel vet jag dock inte.

Annars gick jag resan bra. Vägen ner till Jönköping gick smärtfritt. Och ganska fort. Men sen: väg 40 västerut är bedrövlig. Rent bedrövlig.

Men nu är jag här och ska sova lite. Sen blir det ut på stan, träffa Kimman och festa loss.

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag knäcker en bira nu.
:)

tors aug. 09, 04:44:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ta nu hand om Milrellskan (dvs hitta på en massa roliga dumheter!)

tors aug. 09, 05:43:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida