06 maj 2007

Efter promenaden blir det chips

Jag är helt slut. Totalt färdig.

Jag har varit ute på en långpromenad med Lina, från jobbet. Väldigt trevligt. Hon är så rolig. Munnen går i ett på henne. Men blir aldrig tråkig eller enfaldig. Och till skillnad från andra som pratar mycket lyssnar hon också på vad man säger. Lite för mycket ibland; hon är väldigt receptiv och minns detaljer. Lååååångt efteråt. Hon kan komma ihåg åsikter man inte ens kom ihåg att man hade. Men som sagt: rolig.

Och nu har jag varit och handlat mat. Och av någon outgrundlig anledning fick jag med mig ett paket Pringle hem. Jag fattar inte det. Jag brukar verkligen aldrig spontanköpa chips. Men så blev det. Och den blir säkert uppäten också...

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Hurra för Lina. De flesta babblare jag känner lyssnar inte alls. Har gjort slut med de flesta men inte riktigt alla. Jag har ett par vänner (bortsett från ljuva Aronson då) som verkligen lyssnar och som ibland frågar om saker jag inte ens minns att jag ett halvår tidigare berättat. Puss på dem!

sön maj 06, 05:18:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida