14 april 2007

Stinas kvalitetssänkning

I Stina! i kväll var Christer Fuglesang gäst. Och Åsa Sandell. Och The Ark* - med Ola Salo förstås.

Samtalet med Fuglesang och hans kompisar från rymden var faktiskt ganska tråkigt och intetsägande. Och samtalet med Sandell gick bara ut på att det är speciellt att kvinnor boxas. Varför det skulle vara det förstår jag inte...

Och samtalet med Ola Salo var ganska förutsägbart. Jag menar: prästson, Rottne, bisexuell och invigningen av den nya svenska ambassadbyggnaden i Washington. Har vi inte hört det förr? Gääääsp!

Stina, Stina, Stina. När du nu äntligen dragit ner antalet gäster så att programmet bli mer överskådligt och får ett visst djup, var du då tvungen att dra ner även på kvaliteten på dina frågor?


*The Ark sjöng Prayer for the Weekend.

Etiketter: , , , ,

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Jag såg på tv!
Jag såg Stina!
Jag älskade Ola!
Fågelsång var boring som väntat dock.

lör apr. 14, 10:01:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men hallå. Vem älskar INTE Ola?

lör apr. 14, 10:05:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida