12 april 2007

Mobiloperatör - ett lotteri?

Jag har Telia som mobiloperatör. Jag valde dem framför allt för att de har bäst täckning. Och numera är de inte så mycket dyrare än något annat bolag. För någon vecka sedan anmälde jag att jag vill ha deras fakturor som e-faktura. Det blir liksom billigare så. Och bättre för miljön.

Och tydligen hamnade jag mitt i en kampanj av något slag, för döm om min förvåning när jag kom hem i dag och hittade ett brev från Telia på hallgolvet. I brevet låg nämligen - en trisslott. Och en liten förklaring, och tack för att jag valt e-faktura.

Tyvärr vann jag inget på lotten. Men det var en fin gest...

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jajaja, Felia är fantastiskt!

Yada yada yada....

fre apr. 13, 01:13:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Åh, du är så avundsjuk, Jonaz. Bara för att du har nån liten obskyr operatör som aldrig gör något för dig...

;-)

fre apr. 13, 08:58:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Låt mig säga så här: jag betalar hellre mindre för deras *verksamhet*, än får en tapig lott...

fre apr. 13, 11:58:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida