12 april 2007

Aronson rasar i det lilla

I går när jag letade efter recensioner på The Arks nya skiva hittade jag ingen på E-pressen. Jag hittade däremot det här. Jimmy Jansson och Sandra Dahlberg döpte sin son Vilmer häromdagen. Och det gick bra. Och det skedde till tonerna av - Magnus Ugglas För kung och fosterland. Ha ha. Jag menar, Magnus Uggla är jättebra och För kung och fosterland är bra. Men på ett dop?

När jag letade efter den artikeln nu på morgonen hittade jag den här. Anna Book blev tagen för fortkörning och blev av med körkortet, eftersom hon kört - i 82 km/h på en 50-väg. Jävla idiot! Det finns ingen ursäkt för sånt.

Och så ska Anna Nicole Smiths liv bli film. Liket hinner knappt kallna innan gamarna är framme...

Sådär, ja. Nu har jag fått rasa lite.

Som en sista grej: Krya på dig, Lasse Flinckman. Jag håller på dig.

Etiketter: , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida