10 april 2007

Tom och innehållslös

Klockan börjar närma sig halv fem och helt lägligt tappade jag all luft och styrfart. Det har varit full rulle hela dagen, även om alldeles för mycket tid gått åt till att hjälpa min assistent med att boka hotell till en konferens jag och en kollaga ska åka på i maj.

Men nu gick som sagt all luft ur. Och jag ska nog packa ihop mina pinaler snart och åka hem.

Fast först måste jag bestämma mig för vad jag vill äta i kväll, och köpa med det hem. Och det är svårt nog, särskilt nu när jag inte kan eller vågar äta vad som helst...

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du har en *assistent*?
Såååå avis...

tis apr. 10, 06:55:00 em  
Blogger Aronson sa...

Nåja, hon är kanske inte min egen. Jag delar henne med de andra typ 25 på avdelningen...

Fast på mitt förra jobb hade jag tre(!) och vi var typ sex som delade på dem. Tala om service... =)

tis apr. 10, 07:32:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Åt du bebismat igen?

tis apr. 10, 10:04:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Kimman. Nej, den tiden är förhoppningsvis förbi...

tis apr. 10, 10:39:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida