09 april 2007

Ny smak

Sådär ja. Nu har jag smakat den nya Coca Cola Zero. Och tja, jag vet inte vad jag ska säga. Om den är mer maskulin vet jag inte, men den har helt klart en mörkare smak. Vilket väl är avsikten, om jag förstått det rätt. Helt okej god, och kanske fortsätter jag med den, kanske inte. Jag är ju egentligen mer en Pepsimänniska...

Och fatta att jag gick och köpte en massa nytt godis. Jag är fan inte klok.

Men jag har faktiskt mått sämre i dag än jag velat medge, med baksmälla alltså. Trots att jag inte drack så mycket i går. Jag antar att det även där är min mage som spökar.

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Blogger Ponte sa...

En cola med maskulin smak, är det en tydlig svettsmak med en touch av gammal nättröja?

tis apr. 10, 09:20:00 fm  
Blogger Rexxie sa...

För min del tycker jag att den var riktigt äcklig precis som alla light-varianter. Tycker inte om den lite bittra bismaken av aspartam/sucralos som lightläsk gärna får.

Roligast med Zero är nog reklamen där de försöker få 7 st jurister att stämma Coca-Cola för att Zero smakar likadant som originalet :-)

http://www.cocacolazero.com/canwesueus.html

tis apr. 10, 10:16:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida