09 april 2007

Sista filmen för den här gången

Sådär ja, ytterligare en film avklarad. Där här börjar bli värre än Filmkrönikan, med den skillnaden att jag inte recenserar, bara rapporterar.

Nu har jag sett den fjärde av de filmer jag hyrde. Och det var Thank You for Smoking. Och nja, det var väl ingen höjdarrulle. Jag är lite osäker på om jag förstod budskapet och vad den egentligen handlade om. Och "stilen"? Skulle den vara nyskapande så har de missat totalt. Den kändes mer som efterapning. Tough shit.

Men nu har jag inget mer att se innan teven börjar i kväll. Kanske skulle jag passa på att duscha och klä på mig? Och kanske gå och lämna tillbaka filmerna? Eller kanske bara sitta här och ta det lugnt. Åh, dessa besluuuut...

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida