10 april 2007

Sönderpratat intrång

I dag börjar rättegången mot två fpu:are, två folkpartister, en ssu:are och en journalist för det som i media kallas "Folkpartiets dataintrång i socialdemokraternas intranät" eller något liknande. Att en föreningen i sig faktiskt inte kan göra något olagligt verkar inte spela så stor roll.

Och jag som alltid brukar följa sånt här med stort intresse, både ur ett politiskt och juridiskt perspektiv, och som tycker det är väldigt viktigt att misstankar om brott utreds och att misstänkta ställs inför rätta, måste säga att jag redan är trött på det här. För media de ältar och ältar. Och ältar och... nähä, I E-pressen hittar jag inget. Hmm. Undrar varför...

Kan vi inte bara låta rättvisan få ha sin gång, så kan vi sen se konsekvenserna?!

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men du älskar väl ältande?

tis apr. 10, 10:48:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag älskar att älta tills ältande går över till galenskap.

älta till förbannelse, brukar det heta. vi Svenskar är bra på att älta.
Kanske skall vi älta lite på de övriga partierna också, som ser ut som små oskyldiga lamm just nu.

Jag tror tyvärr det döljer sig ett svart får i varje hage.

Så är den svenska politiken idag.

tis apr. 10, 12:05:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida