10 april 2007

Knockhalvlek på Old Trafford

Jag har precis sett första halvleken av matchen mellan Manchester United och Roma i kvartsfinalen i Champions League. Det var inte alls meningen, jag skulle bara kolla lite i början, och sen slå över till Höök.

Men det var ju en väldigt bra början. När det inte ens var 20 minuter spelade stod det 3-0 till Manchester. Fatta det: tre mål. På åtta minuter. Och dessutom var det så bra spel, så jag fortsatte titta. Jag får väl kolla Höök på nätet i stället...

Och jäklar vad Christiano Ronaldo utvecklats. Han är ju fantastiskt bra! Otroligt! Jag har aldrig sett honom i klubblagssammanhang tidigare, men jag är glad att jag fått göra det nu. Han måste vara en av världens absolut bästa spelare just nu.

Snart börjar andra halvlek. Det står 4-0, och min tidiga kväll får jag nog se mig om i månen efter...

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida