14 april 2007

Shopping och fika i solen

Jag har varit ute och shoppat. På inköpslistan stod främst skor och skjorta, men även en väska. Första anhalten blev Åhléns, och fatta: nästan det första jag såg var "min" skjorta. Så det var bara att prova och sedan betala. Den såg precis ut som jag tänkt mig när jag förställt mig vad jag ville ha. En vanlig, ganska enkel, vit kortärmad skjorta, som jag kan ha utanpå. Skitsnygg!

Förutom skjortan blev det två par kalsonger också. Förstås...

Från Åhléns gick jag vidare till Sergelgången. Där finns ju många skoaffärer. Och återigen: första affären jag kom in i fanns "mina" skor. Men jag köpte dem inte. Jag måste verkligen fundera på om det är dem jag vill ha...

Efter denna shoppingexess, slöt jag upp med Tennis. Vi köpte lite fika och gick och satte oss vid Nybrokajen. Där satt vi en lång stund och pratade, tittade och åt och drack. Och njöt av den underbara solen! Sen blev det en kort tur runt butikerna igen, innan Tennis åkte hem för att tvätta. Och jag för att vila...

Skor får jag leta vidare efter nån annan gång. Liksom väska.

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det låter som om du har haft en bra dag.. satte jag press på dig ;-) inte meningen men ge mig något lätt att skriva om sen *S*

lör apr. 14, 06:17:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida