13 april 2007

En luftig lista

Hittade en lista hos älskade Kimman.

När lämnade du din hemstad? Jag flyttade därifrån 1989. Fast lämnade gjorde jag nog 1990. För gott.

Är du bekymrad över något just nu? Ja. Främst varför jag är sjuk mest hela tiden. Och lite annat smått och gott...

Snyggast du sett i tidningen idag? Ähum. Erik Ullenhag...

Favoritland förutom Sverige? Storbritannien.

Pappas medborgarskap? Svenskt.

Längtar efter? Kärlek.

Talar vilka språk? Svenska och engelska. Har även läst tyska, franska, danska och holländska.

Gillar allsång på Skansen? Jag tycker det är ganska töntigt. Men kan inte låta bli att kolla på det...

Senast lästa papperstidning? DN. Varje dag. Förutom långfredagen, annandag påsk, juldagen, nyårsdagen etc. etc.

Senaste telefonsamtal? Göteborgskan.

Skulle du rösta höger eller vänster i ett svenskt val idag? Höger.

Haft sex med ngn av ditt egna kön? Många, många gånger...

Kär? Alldeles för sällan.

Varit i Polen? Nej. Men det var nära en gång.

Gillade du TV-serien Krigets vindar? Ja, faktiskt. Trots att Pug var så jävla stel. Och Byron var såååå jäkla snygg.

Hur gammal var din mamma när hon födde dig? Det vill jag inte svara på.

Vill du ha/har du barn? Nej och nej.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida