19 februari 2007

Nytt på YouTube

Nu börjar låtarna från Melodifestivalen i lördags ramla in på YouTube. Jag väljer dock att begränsa mig här till de tre bästa.

Först ut: Måns Zelmerlöw och hans Cara Mia. Referängen sätter sig som en smäck. Och har nu suttit i min skalle typ sedan i lördags.

I de korta avbrott som varit från Cara Mia har min hjärna dock sysselsatt sig med Live Forever med Magnus Carlsson. Inte helt fel det heller. Men jag ser fram emot att få höra den inseplade versionen - där stackars Magnus troligen inte har halsproblem...

Tredje låt ut är Sebastian och When the Night Comes Falling. Det känns som att den här låten kommer att hålla längst för Aronson. Ingen jag tröttnar på lika lätt, alltså.

Men hör, lyssna och njut!

Etiketter: , , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida