19 februari 2007

Måns och Sebastian i morgonsoffan

Måns Zelmerlöw och Sebastian Karlsson var på Gomorron Sverige i morse (här är klippet). Där fick de svara på Micke Leijnegards sportfrågor om hur det känns och om hur det går i Globen och om de var glada.

Och glada var de förstås. Allra gladast var Måns som sken som en sol. Han är redan en fullblodsmediemänniska; han vet att föra sig i teve. Åtminstone jämfört med Sebastian. För till viss del kan jag ge Tennis rätt: han ger ett lite tråkigt intryck. Men som en passning till Tennis kan jag meddela att Sebastian tyckte det här var "det största jag varit med om".
Jag kollade precis Sebastians ålder, och blev förvånad; jag trodde han var äldre än de 22 som det talas om på nätet. Mogen kanske?
Men som sagt: söta är de. Man vill bara pussa på dem mest hela tiden.
För övrigt hade jag en väldigt konstig dröm i natt. Det var ingen "handling" utan bara bilder: bilder på soffan jag vill köpa, bilder på Måns Zelmerlöw, bilder på Jonas Gardell(?) etc. Och den gav ett starkt intryck på mig: jag var helt tagen när jag vaknade...

Etiketter: , , ,

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det var en mello-dröm. Ingen handling, bara bilder...

mån feb. 19, 09:48:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Jag tror att någon inte gillar festivalen...

;-)

mån feb. 19, 10:02:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Sebastian ljuger! Hans skivbolag har naturligtvis sagt att han måste tycka det.
Och ja.. Måns börjar balansera på en very tunn lina om han är för medveten eller inte.

mån feb. 19, 11:39:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Hyndan K vill göra mer än bara pussas. Mycket, mycket mer.

mån feb. 19, 01:14:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida