17 februari 2007

Melodifestivalen 2007 - deltävling 3, Örnsköldsvik

Men vad fan? Ha ha. Jahaja. Så kan det gå.

Nåja, Sebastian och Nanne hade jag ju i alla fall rätt på. Och nästan på Måns också! Men vad fan? Sonja Aldén? Tråklåt nummer ett?! Vad tänker folk på? Är de inte kloka?

Men spännande var det i alla fall. Och jag tycker lite synd om Magnus Carlsson. Han skulle naturligtvis bytt plats med tråklåten. Det var hans låt värd!

Och jag har glömt att säga: jag gillar dekoren - för första gången på flera år faktiskt. Men nu är den levande. Och storslagen!

Etiketter: , , , ,

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Klart att du gillar dekoren ditt lilla porrmonster! Jag sa nämligen idag att det där dekoren skulle Marlena Ivarsson typ döööööö för.

lör feb. 17, 09:45:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Bästa/mest spännande deltävlingen i år.
Underbart.

lör feb. 17, 10:45:00 em  
Blogger Jerry sa...

Jag är inte klok. Jag röstade på Sonja. Tre ggr!

sön feb. 18, 12:25:00 em  
Blogger Aronson sa...

Tennis: Ha ha ha. Inga kommentarer...

Kim: absolut!

Jerry: ha ha. Nej, du är inte klok. Inte alls... ;-)

sön feb. 18, 02:26:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida