18 februari 2007

Soffdilemma

Jag har varit på Ikea i dag. Och det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig: soffan jag planerat att spana in föll mig inte alls i smaken. Och soffan som jag föll för kostar - 11 000 kronor. Alternativet 8 000.

Suck. Så nu blir det ännu mer tankearbete: en billig soffa som jag inte riktigt känner för, eller en svindyr!?

I övrigt köpte jag en varmkorv på Ikea. Det har jag inte gjort på säkert 10 år. Korven kostade fem kronor och smakade därefter. Men det var precis vad jag behövde just då.

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Köp den du vill ha, du kommer bara att ångra dig efteråt!

Jag lovar: har tillbringat 30 år av mitt liv med att välja fel alternativ och sedan ångra sig efteråt....

sön feb. 18, 05:12:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida