10 mars 2006

O-spunnen

Jag skulle egentligen varit på spinning nu! Men jag vågade inte gå eftersom jag har jäkligt ont i halsen och dessutom börjar bli rejält snuvig. Men inombords gråter jag.

När jag blir förkyld blir jag också så ynklig: jag blir gråtmild och blödig. Så jävla fånigt!

(Jag brukar också bli kåt och godis-narkoman.)

På lunchen satte jag mig för mig själv och läste den bok som jag håller på med för närvarande (jag tänkte recensera den så småningom) och jag började nästan gråta. Där, mitt i lunchrummet.

Och jag börjar nästan gråta nu när jag skriver det här. Fan, jag är så jävla fånig. Och sjuk...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Stackare! Jag får komma och ta hand om dig och koka te och ge dig hälsokostpreparat ;-)

fre mars 10, 02:58:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida