07 mars 2006

Bloggar

Jag har lagt till några nya länkar till roliga och/eller intressanta bloggar här till höger (och tagit bort vissa obsoleta). Kolla gärna in dem! Några andra bloggar ligger fortfarande och mognar bland mina bokmärken, men kommer kanske in i värmen så småningom. Eller också inte...

Jag läste nånstans att det är betydligt fler kvinnor än män som bloggar. Konstigt, tycker jag. Jag har själv flest länkar till manliga bloggare. Jag gillar dem bättre, de har oftare min typ av humor, eller tar upp ämnen som även jag gillar. Men när man betänker att mina fovoritradiopratare och favoritledarskribenter är kvinnor, blir det ännu konstigare. Eller också inte. Det är ju olika forum, och olika sätt att skriva.

...och visst är det kanske så att män och kvinnor har olika roller här i livet. ;-)

(oj, när jag började skriva det här inlägget hade jag aldrig kunnat ana vartåt det bar...)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida