05 mars 2006

En misslyckad belöning


För att belöna mig själv för att jag städat och gjort så jävla fint här hemma, gick jag och hyrde två filmer (jag måste ju sluta med godiset, jag blir bara tjock). Being Julia och Bröderna Grimm blev det. Ingen av dem var speciellt bra, Being Julia var väl någorlunda okej, men Bröderna Grimm var direkt dålig. Jag gillade ju aldrig Monty Python, så varför kolla på deras avkomma!? Det blir ju inte bättre än så... Men jag förstod plötsligt att Heath Ledger är en bra skådis (I Brokeback Mountain hade han ju bara ett läge: butter, sur och tvär). Och så upptäckte jag Tom Sturridge - en kille med ett väldigt säreget utseende, men riktigt vacker (Jag hittade inte så många bilder av honom, så den här ovan får duga...) I övrigt har jag lite svårt att förstå Annette Benings storhet. Nån som kan förklara?

De två hyrda filmerna var alltså inte helt lyckade. Nästa gång jag vill fira något får jag nog ta en whisky i stället...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida