08 mars 2006

Casanova

Jag har varit på bio i kväll - Casanova. Jag måste erkänna att jag var väldigt skeptisk på vägen dit.

Men den var faktiskt bra, framför allt regin och skådespeleriet. Men manuset: skulle inte tro det. Filmen var bra ända till slutet, som bara var så jävla dåligt! Helt plötsligt befann man sig i en film av Terry Gilliam. Och det vet ni ju hur jag gillar såna... Nähä, se här då.

I vilket fall: filmen är okej att se, men kan lika gärna ses på dvd...

Och Lena Olin! Varför kan vi inte få se henne mer i Sverige? Jag skulle så gärna se henne på Dramaten. Hon är jäkligt bra. Och så vacker! Men fan vad hon har blivit gammal! Jag var tvungen att googla henna när jag kom hem, och hon är faktiskt 51 år. Jag vet, ingen ålder på en häst, men hon har väldigt mycket fina rynkor, framför allt runt munnen och på halsen. Hmm. Vad tyder det på...? ;-)

Och apropå vacker: jag säger bara Heath Ledger. Fan alltså. Han kan få casanova ner mig i sängen närhelst han vill! =P

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida