07 mars 2006

En kantrad debatt

Jag såg lite av slutet av Debatt i SVT i kväll. Man diskuterade bland annat elitlistan. De som diskuterade var Susanna Popova, Stig-Björn Ljunggren, Paul Rounge och Sören Holmberg. Diskussionsvågorna gick höga kan jag meddela. Men min enda kommentar är egentligen följande:

Stig-Björn Ljunggren måste vara antingen korkad eller bara dum i huvudet! Vilken jävla diskussionsteknik alltså. Han vägrar att hålla sig till ämnet, tar inget som helst ansvar för någonting och är otroligt plump i sina försök att vara rolig...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Så kan man kanske uttrycka det. I sak håller jag med dig. Någon (Susanna antar jag) påpekade vilken utförsgrej der är för någons firmamärke (läs SB:s) att vara med påp en sån lista. Det låtsades SB inte förstå, i stället drog han ned sin image ytterligare genom sin sanslösa debattstil i detta program. Aningslöst! Alla vet att det tar år att bygga upp ett märke, men går på ett ögonblick att riva ner det.

lör mars 11, 06:04:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida