09 mars 2006

En äldre humor


I dag fyller Annika Lantz 38 år. Annika Lantz är en av Sveriges absolut roligaste människor. Om du inte hört henne, lyssna på P3 tisdag-fredag mellan 11 och 13. Mina kollegor har lärt sig att det är under denna tid som Aronson sitter med hörlurar på sig och fnissar mer eller mindre hysteriskt...

...och jag har pratat med henne. Visserligen var det på en fest och Aronson var inte helt nykter (Läs: svinfull - det var på samma fest där jag var uppe på högtalarna och dansade, eftersom mitt dåvarande span stod där som något slags go-godansare, och stöp rakt i backen, och drog honom med mig i fallet. Han var inte jätteglad på mig.). Och stackars Annika Lantz var nog måttligt road. Men jag HAR pratat med henne. Och till och med försökt vara rolig. Det gick så där. I vilket fall:

Grattis, Annika!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida