23 juni 2007

Upp över mina öron drunknar jag

Aronson är kär. Ja, man skulle nästan kunna säga att han är upp över öronen jätteförälskad. Totalt såld. Mitt hjärta brinner. Ögonen tåras vid tanken på honom. Hjärtat bultar när jag fantiserar om honom i min famn. Kroppen värker av längtan. Och jag drunknar.

Men jag vet inte vad jag är förälskad i.

Är det hans uttrycksfulla ansikte? Hans fantastiskt vackra ögon? Hans underbara röst? Hans sensuella mun? Hans sexiga rörelser? Hans kåta uppenbarelse? Hans förmåga att leverera? Hans ouppnålighet? Hans vemod? Helheten? Något annat?

Eller är jag bara dagen-efter-sentimental?

I vilket fall är Sebastian Karlsson Mannen i Mina Drömmar!

Och jag har i dag laddat ner båda hans album från iTunes, Sebastian och The Vintage Virgin. Varför har jag inte gjort det tidigare? Helt otroligt ofattbart. Och jag lyssnar och jag lyssnar och jag lyssnar. Och vissa låtar är så vackra att jag nästan börjar gråta. Och jag drömmer mig bort. Och bara njuter. Och längtar. Och hoppas. Förgäves, jag vet. Men han är verkligen så otroligt vacker

Och här är ett smakprov. Ett liveframträdande med en av hans egna låtar.


Etiketter: , , , ,

3 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Han är verkligen snyggast i landet. Det är bara att acceptera.

sön juni 24, 08:09:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Han har det där mystiska och uttrycksfulla på samma gång. Jag laddade också ned hans album lagligt; artister som Sebastian ska man stötta ;-)
/Henke

sön juni 24, 12:16:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Åh, underbara Sebastian!

sön juni 24, 04:23:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida