23 juni 2007

En fantastiskt rolig fest

Det blev inget Connection i kväll. Jag stnnade i stället kvar på festen; vi hade så jävla roligt. Det var Lina som var värdinna för denna lilla, men ack så trevliga, fest. Och vi var en brokig skara: förutom Lina och jag var det även Jocke och Anna, båda nya bekantskaper. Senare dök även Tennis upp. Och vi satt mest och pratade, men hade som sagt otroligt roligt.

Jocke var snygg som fan, väldigt trevligt och öppen, och alldeles för hetero. Och Lina var förstås en perfekt värdinna.

Förutom sill, potatis och paj blev det sommartårta (med jordgubbar) och mycket, mycket alkohol: vin, öl, likör, vodka, snaps och vad du vill. En masse.

Nu ska jag sova. Och jag förväntar mig en rejäl huvudvärk i morgon: då ska jag bara kolla på finalen i Idol 2005.

Etiketter: , , ,

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Härligt att du hade trevligt.
Testa bakisbomben om du lider när du vaknar! (Jag vill ju veta om den fungerar...)
http://kiremik.blogspot.com/2007/06/r-du-bakis-och-skakis.html

lör juni 23, 07:32:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Ja åh vad kul det var! Faktiskt kontigt att du inte är bakis idag...tss ; )

lör juni 23, 12:21:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida