19 juni 2007

Magen arbetade hela natten

Jag vaknade i natt och kunde inte somna om. I stället låg jag ett par tre timmar och kände hur det körde runt som fan i magen. Jag tror det handlar om att jag åt för mycket i går kväll. Kroppen var tvungen att arbeta för högtryck. Dessutom tänkte jag mycket kanadensaren...

Så i dag är jag trött. Riktigt trött.

Och jag var ju ledig från jobbet i går så när jag kom i dag hade jag 17 000 (knappt) mejl som väntade på mig. Dessutom drog och slet folk i mig. Det var rent kaotiskt. Det har dock lugnat ner sig nu. Skönt.

Jag hoppas dock att jag får lite gjort i dag, trots att jag är trött.

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Jag och Sebbe önskar dig en lugn dag.

tis juni 19, 10:23:00 fm  
Blogger annen sa...

Vad jobbar du med/som egentligen?

tis juni 19, 08:15:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida