16 juni 2007

En dag utan shopping

I dag har jag varit inne i stan för att shoppa; en dvd-spelare (det blev ingen) och kläder (det blev inga).

Vad gäller dvd-spelaren förvirrades jag ett tag av Expert-killen och var inne på att köpa en riktigt billig utan hårddisk. Men nej, så blir det inte. Jag har bestämt mig nu för att köpa en med. Frågan är bara vilken.

När det gäller kläder är jag verkligen riktigt snål mot mig själv, och har alltid varit. Det finns mycket snyggt, men jag tänker hela tiden: men behöver jag den? Blir inte den snart omodern? Har jag verkligen något att ha till? Typ så. Skitdumt. Framför allt med tanke på att jag aldrig har något att ta på mig...

En sak jag tänkt köpa i dag var shorts. Och jag hittade tre par som var okej: ett par khakibeige, ett par vita och ett par svarta. Alla av olika modell. Men det blev inga av dem. Kan inte bestämma mig för vilken modell jag vill ha. Eller färg. Och behöver jag verkligen...?!

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Det är jättebra med en med hårddisk. Rekommenderas. Min är kalas! Och den var inte så jättedyr.

lör juni 16, 08:52:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida