15 juni 2007

En chans på miljonen

Jag hittade den först bland kommentarerna här i bloggen. En vänlig, men ack så anonym själ, hade smackat dit den, för att muntra upp yours truly.

Sen hittade jag den hos Micke också.

Och efter att ha sett den typ 4-5 gånger, i går kväll och i dag, kan jag konstatera att jag får tårar i ögonen varenda gång. Och håret reser sig på armar, ben, huvud och tja, överallt på kroppen där det finns [kvar] hår.

Så om du inte sett den: titta, lyssna och njut.



Etiketter: ,

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åhhh, jag har lyssnat o gråtit en massa gånger. Jag får tuppskinn och ryser när jag lyssnar på denna man.

lör juni 16, 12:01:00 fm  
Blogger Jerry sa...

Ja, ja... men vad hände sen?
Fick han sjunga vidare?

lör juni 16, 12:20:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Åh! Snyft! Herrgewd vad känslig jag har blivit på äldre dar!

lör juni 16, 12:21:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Ja, som sagt var.... han vann väl??

lör juni 16, 12:29:00 fm  
Blogger Rexxie sa...

Jag tycker att han använder lite för mycket vibrato, och att han har lite dålig styrkekontroll, men det är inget som inte en bra röstpedagog skulle kunna hjälpa honom med (och dessutom skulle han nog behöva en dietist, men det är väl en annan sak :-)

lör juni 16, 08:00:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Paul Potts som han heter tävlade första gången 9/6 och gick vidare till final, men vad som händer i finalen är fortfarande skrivet i stjärnorna.

Ett fantastiskt filmklipp som verkligen berör, fast sångaren i fråga verkar ha "fuskat" lite inom området sedan tidigare, så någon duvunge kan man nog inte kalla honom. Men ändå ett fantastiskt klipp!

/Little Me

http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Potts

lör juni 16, 10:43:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Här kommer fortsättningen på askungesagan. Känns nästan som UK:s svar på Marie Lindberg! :-)

http://www.youtube.com/watch?v=6jp0s1BxtN4

/Little Me

lör juni 16, 10:41:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida