16 juni 2007

Nära träffar ingen Aronson

Jag har varit och tränat på SATS Fridhemsplan nu på morgonen. Efter träningen gick jag och käkade och sen tänkte jag ta en tur till Expert. Jag korsade Hantverkargatan på ett obevakat övergångsställe. Eftersom det kom en bil gick jag försiktigt. Men bilen stannade för att släppa fram Aronson så jag travade på.

Bakom bilen kom det dock en annan bil, vars förare inte tycker att lagen är så mycket att följa, vare sig det gäller att släppa fram gående på övergångsställe eller omkörning vid desamma. Så han blåste på, förbi den andra bilen. Och det uppfattade inte Aronson. Så hade jag bara hunnit ta ett steg till, så hade jag inte suttit här just nu. Jävla marodör!

Killen* på Expert tyckte förresten inte att jag ska satsa så mycket pengar på en ny dvd-spelare utan ta något billigt. Det kommer ju hela tiden så mycket nya grejer. Själv hade han dock inte så mycket att erbjuda, eftersom de ligger lite lågt med att köpa in nya spelare just nu.

Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.


*För övrigt väldigt snygg.

Etiketter: , , ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du var nära att göra en Leila K med andra ord...

lör juni 16, 12:23:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Jonaz hann (som vanligt) före.
Attans!

lör juni 16, 01:09:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Mobilinternet mot inget internet alls.. det är ju nästan inte sportsligt! ;-)

lör juni 16, 03:36:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida