21 juni 2007

Trött och seg

Jag kom på att jag måste göra veckans läxa till engelskakursen som vi har i dag. Men den var så tråkig, så jag bloggar i stället. Det är betydligt roligare.

Jag hade tänkt promenera till jobbet i dag, men jag vaknade så sent, och var så seg, så det blev inget med det. Det får bli en annan dag i stället.

Det märks verkligen att jag var ute och festade i helgen, och dessutom har sovit dåligt hela veckan. Jag har känt mig så sliten och trött. Och totalt okoncentrerad på jobbet. Jag måste snart lära mig att jag är för gammal för att gå ut två gånger på en helg. Sånt gör man när man är ung.

Men nu: homework!

Etiketter: , ,

3 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Visst är det så - en utgång får räcka. Jäkla ålderdom.

tors juni 21, 12:09:00 em  
Blogger Ponte sa...

Så det är inte akut semester-längtan som satt in?

tors juni 21, 12:52:00 em  
Anonymous Anonym sa...

hahaha! Homework!!! HAHAHAHA!

tors juni 21, 05:42:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida