23 juni 2007

Obakis och ser på Idol

Nej, jag är faktiskt inte så bakis i dag som man lätt annars skulle kunna tro, med tanke på all den alkohol jag hällde i mig i går. Och skönt är ju det.

Jag sitter nu och kollar på final-dvd:n av Idol 2005. Jag är lite besviken dock, jag gillar inte klippningen. Att man inte skulle få se allt hade jag väl bara räknat med, men man får ju inte se alla artisterna uppträda. Inte heller samtliga jurymedlemmars utlåtande efter varje framförande. Men reportage från skärgården, tidiga morgonar och annat ointressant: det får vi se. Dåligt!

Men det är ändå kul att se det man får se. Riktigt roligt. Jag ser fram emot den här dagen. Mest imponerande hittills, efter typ 2 program är Sebastian. Helt klart.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida