01 maj 2007

Slutjobbat

Nej, nu får det var nog. Jag är trött som farao och det har inte gått bra att jobba alls i dag. Jag har verkligen fått tvinga mig. Och det har behövts, för helt plötsligt har jag hur jäkla mycket som helst att göra. Och det jag gjort i dag är inget som egentligen ingår i mitt jobb, men som min chef ville att jag skulle göra. Och som tar extremt mycket tid!

Men nu ska jag gå hem. Hade jag haft badkar hade jag med all säkerhet lagt mig i det. För jag är frusen nu och vill bara bli varm (värmd?).

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Sara Ödmark sa...

Ibland kan jag också verkligen sakna ett badkar. Det finns inget bättre om man är sådär riktigt genomfrusen.

tis maj 01, 04:29:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Ett glas rött i ett badkar tillsammans med en hunk betyder tre värmande flugor i en smäll.

tis maj 01, 07:26:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida