01 maj 2007

Sliten, utan sömn

Det är länge sedan jag festade så mycket som jag gjorde förra veckan. På tisdagen var det styrelsemiddag, på onsdagen utgång med några från jobbet, på fredagen Torget, på lördagen Lino och på söndagen Patricia. Så jag känner mig sliten. Rejält sliten. I går var jag så trött hela dagen att jag knappt... ja, jag vet inte vad. Tankarna var dock inte riktigt klara.

Så i går kväll när jag gick till sängs, alldeles för sent, hoppades jag på en lång och god natts sömn. Fåfänga tanke! Jag har sovit så jävla oroligt i natt: vaknat ett antal gånger, drömt en massa konstiga drömmar och slitit lakanet helt ur sin position (platt, under mig).

Och så vaknade jag definitivt vid sju. SJU?

Nåväl, nu kan jag ju göra mig i ordning i lugn och ro, och sen bege mig till jobbet. Jodå, för jag ska arbeta i dag. Det är ju arbetarnas dag...

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Blogger Ponte sa...

Du är då en riktig partyprisse!

tis maj 01, 09:01:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Det blir alltid så efter festande. Kroppen kan inte sova då den bränner alla gifter man sugit (vissa av oss mer bokstavligt än andra) i sig.

tis maj 01, 10:43:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Men åh, Kimman. Vem sög du av i helgen?

tis maj 01, 10:44:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Nobody. Inte sedan Z i augusti.

tis maj 01, 02:04:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida