11 maj 2007

Busy, busy

Nästa vecka åker jag till London. Inte en, men två gånger. En gång i tjänsten och en gång privat.

Jodå, ser du.

Kalla mig gärna globetrotter. Eller var lite avundsjuk. Eller varför inte bara glädjas med mig?!

På måndag åker jag och Miss Inga From Sweden dit för en konferens. Den går av stapeln tisdag-onsdag, men vi ska bara vara med på tisdagen. Så vi åker på måndag, så vi är utvilade och fina på tisdag*. Egentligen ville jag åka redan måndag morgon, men Miss Inga har barn, så det blir vid lunchtid i stället.

Så blir det hem och jobb på onsdag. På torsdag är vi lediga och på fredag åker jag till London igen. En ren nöjestur. En långhelg i London brukar ju aldrig vara fel, så det hoppas jag det inte blir nu heller. Fast det blir väldigt svenskt: redan på fredagen ska jag träffa en svensk kompis, boendes i Stockholm, som är där tillfälligt, för en fika. Och på lördagen ska jag träffan en arbetskollega som pluggar i England det här året. I övrigt blir det väl mest hångla, knulla och sånt. Ni vet, det vanliga...


*As if.

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hallå, du glömde etiketten "Knullsemster"... ;-)

fre maj 11, 02:27:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Det skulle vara "knullsemester"... (såg ut som "knullhamster", men det är kanske inte så långt från da truth...)

fre maj 11, 02:28:00 em  
Blogger annen sa...

Jag glädjs med dig! Hoppas du får kul :) Kram

fre maj 11, 08:06:00 em  
Anonymous Anonym sa...

jAG HAR LETAT FRAM ALLA BASTU OCH LÄDERKLUBBAR

fre maj 11, 08:56:00 em  
Blogger Ponte sa...

Finns det inget lämpligt läderhotell där man inte kan låsa dörren?? Men du hinner kanske inte med alla läder- och bastuklubbar på en helg, du får spara några till nästa besök...

lör maj 12, 09:56:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida