10 maj 2007

ESC 2007 Semifinalen II

Bulgarien - hon kan ju inte sjunga! Det är falskt som fan. Fast jag gillar melodin...

Israel - rolig låt. Men den har ju inget här att göra. Och basisen är snygg.

Cypern - kul att de skickar en låt på franska. Lite annorlunda. Hade kunnat vara en bra låt, med en annan sångerska. Hon sjunger lite som Pernilla Wahlgren - stötvis. Och det gillar inte jag... Men tja. Jag satte en trea i lördags. Varför inte?

Vitryssland - jag satte bara en tvåa i lördags, men den har vuxit. Rejält. Jag gillar koreografin. Och hans skjorta.

Island - hur fan kan man jämföra den här med Marie Lindberg? Vad har de gemensamt? Jag gillar låten, den är riktigt bra. Bara man slipper se sångaren... En av mina favoriter i lördags.

Georgien - sångerskan har glömt ta av sig nattlinnet. Fick en etta av mig i lördags. Kanske en tvåa i dag. Och lite plus för etnon...

Det kommer mera...

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Fred sa...

Men hallååå... jämförelsen med Marie Lindberg var på grund av att båda är lärare, precis som han sade i meningen före. ;-)

tors maj 10, 09:36:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ajdå, det hörde jag inte. Men det var en fånig jämförelse. Dessutom är jag trött på tjatet om att hon är lärare....

tors maj 10, 10:10:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida