08 maj 2007

50 frågor långt...

En sån däringa lista igen. Hittade den här hos Kimman med flera...


01 Vad är det bästa med dig?
Min självbevarelsedrift.

02 Vad är det näst bästa med dig?
Oj, nu blev det svårare. Min intuition, tror jag. Eller möjligtvis humorn.

03 Vad är det sämsta med dig?
Jag har inga dåliga sidor. Bara såna jag behöver förbättra...

04 Hur var du som barn?
Ensam.

05 Har du bra kontakt med din familj?
Ha ha, nej, verkligen inte.

06 När hånglade du med en man första gången?
Det kom sent. Den kom faktiskt efter min sexdebut. Eftersom de två första jag hade sex med bara ville ha just sexbiten. Utan kyssar...

Bästa killen att hångla med var porrkillen. Utan jämförelse.

07 Har du varit intim med en kvinna?
Bara hånglat med, inte knullat.

08 Har du varit kär?
Ja. Sex gånger har jag träffat killar som jag blivit riktigt kär i, eller känt att jag lätt kunnat bli.

09 Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande?
Det längsta har jag med mig själv. Och det har varat sedan födseln...

10 Hur stora fötter har du?
41.

11 Hur ofta filar du dem?
Oftare än de flesta killar skulle jag tro, men väldigt sällan. Men går med ojämna mellanrum på fotvård. Otroligt skönt!

12 (m) eller (kd)?
Hade inte kd haft sin fientliga inställning till oss homos hade jag nog kunnat rösta på dem. Men jag säger moderaterna. Trots Fredrik Reinfeldt...

13 När var du riktigt full senast?
Förra lördagen på Lino. Fy fan för den söndagen...

14 När ångrade du senast något du gjorde på fyllan?
Kan inte komma ihåg att jag ångrat något jag gjort. Däremot en massa jag sagt. Pratar alldeles för mycket skit när jag är full...

15 När dansade du senast?
Förra söndagen på Patricia.

16 Följer du någon TV-serie?
Just nu följer jag bara Six feet under och Brothers & Sisters.

17 Vilket stjärntecken är du född i?
Tvillingarna.

18 Vad gjorde du nyårsafton 1999?
Försov mig till en fest, som jag sen sket i att gå på. Gick i stället först till Slussen för att kolla fyrverkerierna och sen till Tip Top.

19 Vilken roll hade du i skolan?
Ordningsmannens. Och till viss del clownens...

20 Boxers, briefs eller tanga?
Boxershorts. Helst tajta. Fast sexigast är nog briefs...

21 Vart vill du åka på storstadssemester?
London. Varje gång. Men vill också gärna åka tillbaka till New York, Berlin och Amsterdam. Och vill gärna testa Barcelona...

22 Vart vill du åka på solsemester?
Det vill jag nog inte.

23 Vill du gifta dig?
Inte nödvändigtvis.

24 Vill du ha barn?
Nej.

25 Hur långa ögonfransar har du?
Oj. Hur mäter man sånt?

26 Hur håriga ben har du?
Oj, hur mäter man sånt?

27 Brukar du bada på sommaren?
Jag är en riktig badkruka. Sist i. Men också sist ur...

28 Älskar du alla former av sport?
Ja, i princip. Förutom basket och innebandy.

29 Vilken skiva/download köpte du senast?
Skiva: The Ark - Prayer For the Weekend

Download: Eric Prydz vs Floyd - Proper Education samt Laakso with Peter Jöback - Italy vs. Helsinki.

30 Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ha ha. Nej. Kan man bli för ung för det?

31 Lyssnar du på radio? Vilken kanal?
Ja. P3. Och ibland P1 eller P4.

32 Är du med i någon fackförening?
Ja, Jusek.

33 Gillar du parmesan?
Jag gillar ost jättemycket, men nej, permesan är inte favoriten.

34 Har du gjort något kriminellt?
Kriminellt? Det är när man bryter mot lagen. Och det har alla gjort.

35 Knarkar du?
Ha ha. Nej. Har testat, men det var inget för mig.

36 Vad heter din bästis?
Vet inte om jag har någon bästis just nu...

37 Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)?
Sätter på teven eller radion.

38 Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)?
Sätter på radion eller iTunes.

39 Vad är det sista du gör innan du somnar?
Stänger av datorn.

40 Vad äter du oftast till lunch?
Oj, väldigt olika. Men jag försöker äta sushi åtminstone en gång i veckan.

41 När åt du kött senast?
Jag åt potatismos och falukorv i kväll. Räknas det?

42 Är du en van porrklubbsbesökare?
Ha ha. Nej, jag har aldrig besökt någon porrklubb över huvud taget...

43 När hiv-testade du dig senast?
I höstas.

44 Sopsorterar du flitigt?
Ja, mycket.

45 Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig vardag?
Inga. Har inte druckit kaffe på många, många år. Tycker det smakar skit.

46 Är du med i någon förening/organisation?
Inte mer än Jusek.

47 Har du några allergier/handikapp?
Döv på ett öra, behöver glasögon eller linser, plattfotad, använder bettskena. Men nej, egentligen inte.

48 När besökte du ett gym senast?
Var på spinning i går.

49 Äger du en cykel?
Ja, men jag har inte plockat ut den för sommaren än...

50 Prenumererar du på någon tidning/något magasin?
DN, QX och Offside.

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Jag kan mäta dina fransar nästa gång vi ses!

ons maj 09, 09:55:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Jaaa, gör det.

=)

ons maj 09, 10:04:00 em  
Blogger Jerry sa...

Vojne, vojne... jag måste alltså erkänna att jag hittat denna lista hos dig..hehehe... (;-)

ons maj 09, 11:42:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida