19 februari 2006

Jag - och en porrskådis

Jag var i London för knappt ett år sedan och hade då ett one-night-stand med en kille. Han var skitsnygg, trevlig, rolig, bra i sängen och fantastiskt bra på att kyssas (helt outstanding). Han var dessutom en sån kille som jag kände att jag lätt skulle kunna bli kär i. Vi hade lite kontakt sedan jag återvänt till Sverige, men det rann tyvärr snabbt ut i sanden (han verkade inte lika intresserad av en fortsättning som jag). Jag har dock tänkt på honom då och då.

I går fick jag av en ren slump veta att han spelat in porrfilmer - under ett typiskt porrskådespelarnamn. Jag sökte efter honom på nätet och det verkar inte vara så många filmer. Alla verkar dessutom vara inspelade innan jag träffade honom. Han verkar heller inte vara någon av de stora stjärnorna (inga huvudroller vad jag förstår). Det verkar mer vara en ungdomssynd. Men jag kan inte låta bli att tycka att det är lite häftigt - jag har haft sex med en porrskådis.

Och det här borde jag säkert inte säga: men det tänder mig lite...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Och jag som trodde att det här pendlandet till London berodde på reorna på Harvey Nichs... ;-)

Och du tror att vi ska ta dig på orden, utan något som helst bildbevis eller annan bevisföring?

För övrigt kan man konstatera att internet behövs om att sanningen ska fram - det här har du inte berättat om??

sön feb. 19, 10:19:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Coolt!

sön feb. 19, 11:50:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Bildbevis? Vi tog aldrig några bilder...

I övrigt finns det inget mer att berätta.

honken: Ja, visst är det coolt... =)

sön feb. 19, 04:49:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida