08 maj 2007

Pengar och dålig smak

Jag tänkte gå och växla in mina pengar i dag, så jag tog med dem till jobbet. Och jag kan berätta att nästan sex tusen kronor i mynt väger multum. Multum! Jäklar vad tungt det var. Ändå tog jag pengarna i min ryggsäck. På annat sätt är tveksamt om jag orkat bära dem. Nu ska jag bara orka ta dem till banken också. Men det får bli senare i dag...

På väg från tunnelbanan till jobbet i morse såg jag en riktig fuckable. Han gick framför mig en lång sträcka och jag kunde bara njuta av hans vackra uppenbarelse. Mums, mums. Den enda skönhetsfläcken var att han hade fula solglasögon. Solglasögon när man inte behöver är alltid fult, men dessa var även av ful modell. Men det hade jag ju kunnat vänja honom av med. Att ha dålig smak alltså...

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Han kanske hade blivit spöad av sin robusta flata till flickvän och ville dölja sina blåmärken.

Kollegorna: Å, vilken tung väska du har idag.
Aronson: Ja. Den är full av pengar.

tis maj 08, 10:26:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha ha, Kimman. Det är inte bara du som leker Pippi...

;-)

tis maj 08, 11:07:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida