10 maj 2007

I afton: vin och sång

Jag har varit ute och tagit en drink med Kärran i kväll. Trevligt, förstås. Och gott. På vägen hem kunde jag inte motstå att köpa lite lösgodis. Fan också...

Och nu sitter jag och väntar på semifinalen. Och det känns faktiskt riktigt spännande. Ska bli kul att se om de låtar jag listade i lördags är så intressanta som jag då trodde. Och vilka som går vidare...

För övrigt läste jag nånstans att Christer Björkman hotat att hoppa av om Ukraina vinner i år. Varsågod, Björkman, säger jag bara. Be my guest...

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

HAHA! Han som kämpat såååå för att the ark ska vara med.. ni är ju sååå på samma sida! =)

tors maj 10, 08:54:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida