10 maj 2007

Tomt i huvudet - och så facket

Nej, jag vet. Min blogg har varit tämligen torftig i dag. Inget matnyttigt alls. Men jag har inte haft någon inspiration. Inga idéer, uppslag eller tankar. Jag vet inte om det är trötthet, leda eller något annat.

Jodå, jag har haft en hel del att göra på jobbet, så det är ju en bidragande orsak. Min engelskautbildning blev inställd eftersom vår lärare är sjuk. Men det gav mig ju lite extra tid. Och det behövde jag. Jag har haft fullt upp. Förutom mitt "vanliga" jobb har jag även haft en diskussion med några fackmedlemmar samt en mejlkonversation med vår personalchef angående en utannonsering av en tjänst som jag, och de medlemmar jag talat med, inte är riktigt nöjd med. Tjänsten är nämligen utlyst två gånger - med olika profil. Facket reagerade surt, kan jag meddela.

Annas har jag i dag försökt samla ihop och knyta samman gamla lösa trådar som har legat. Det verkar ha gått ganska bra, även om jag inte hunnit med allt som jag hoppades.

Nu ska jag snart bege mig, efterosm jag ska träffa en kompis halv fem. Och så är de ju Eurovion Song Contest i kväll. Och jodå, det lär väl bli att jag tittar. Med ena ögat i alla fall...

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida