27 april 2007

Kändistätt

Det verkar vara stora kändismötardagen i dag. I morse var det Ulf Lundell som var ute och spatserade och på promenaden efter lunch var det - Sture Allén, en av de aderton i Svenska Akademien, tillika före detta ständig sekreterare i samma akademi. Han kom gående i sällskap med en dam som man skulle kunna misstänka var hans fru.

I övrigt är det inte lika skönt ute i dag som i går. Men tillräckligt för att man ska njuta av en promenad efter lunch. En lunch som förresten spenderades ute på lokal tillsammans med två juristkollegor. Jag äter annars mest lunch inne på kontoret.

Etiketter: , ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag mötte Lassie...

fre apr. 27, 01:50:00 em  
Anonymous Anonym sa...

... och jag såg två brudar ur svenska fotbollslandslaget som blev fotade i London, fast jag är ju bög och inte så fotbollsintresserad så jag kan inget om sådant... Hade lyckligtvis en lite mer insatt kompis med mig som kunde berätta vad det var jag såg.

fre apr. 27, 08:03:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Anonym. Jag såg en känd kvinnlig svensk ishockeyspelare på Connection i lördags. Men jag gick inte fram eftersom ju jag som bög inte ska känna till henne... Ha ha.

fre apr. 27, 09:06:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida